reklama

Poďakovanie ministrovi školstva

Pozrel som som si večer na tému na STV-éčke. Pravdupovediac, neprežíval som zrovna nadšenie, keď som počul čo hovorí pán minister.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Hlavne, keď sa začalo debatovať o petícii učiteľov - o našich mzdách. Známe slová ministra "je to nereálne" (naše požiadavky ohľadne platov) mi zvyšovali tlak. Ale nakoniec som to celé pochopil. Vďaka pán minister. Áno, vďaka. Svojím vystúpením ste vo mne, a dúfam že nielen vo mne, utvrdili odhodlanie bojovať za vyšší plat. Som presvedčený, že som urobil dobre, keď som petíciu podpísal. Viem, že bolo a je správne, keď sme na ulici s kolegami zbierali podpisy a zbierame ich ďalej. Viem, že je správne a potrebné prísť 13. semtembra na protestné zhromaždenie do Bratislavy. Verím, že k tomuto ste "vyprovokovali" nielen mňa ale väčšinu učiteľov. Ešte raz ďakujem, "vidíme sa v Blave"...

Jozef Hlavatý

Jozef Hlavatý

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som učiteľ, manžel, otec, priateľ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu